Lesz munkám? Meg lehet ebből élni?

A világméretű internetes trendeket figyelve ennek a kérdésnek fel sem szabadna merülni. Minden cégnek, non-profit szervezetnek, eseménynek, márkának és terméknek van ma már honlapja. Kis- és középvállalkozások, önkifejezésre vágyó bloggerek, multik és világméretű szervezetek egyaránt aktívan használják és kihasználják az online felületek adta lehetőségeket.

Változom, tehát vagyok

A törvényi környezet, a társadalom, a kultúra hihetetlen tempóban változik, amit a cégeknek, a munkavállalóknak és a fogyasztóknak is követni kell. A cégek állandóan újabb-és újabb szolgáltatásokkal, termékekkel rukkolnak elő, a vizuális divat pedig a digitális képalkotó technológiák fejlődésével együtt folyton változik. Ez pedig azt jelenti, hogy a honlapok elavulnak.

Saját tapasztalatom, hogy egy céges honlaphoz gyakorlatilag negyedévente hozzá kell nyúlni. Vagy egy újabb célcsoportot megcélzó hirdetés sales oldalát kell elkészíteni, vagy egy új online szolgáltatást kell beindítani, vagy teljes arculatváltásra van szükség egy új vezetői koncepció miatt.

Marketing kommunikáció

Kereslet tehát van, azonban a verseny ezen a területen is óriási. Sokkal többen állítják magukról, hogy értenek hozzá, mint amennyien valóban értenek. Jó szakemberré kell válnod, azonban a szakértelem kevés lesz ahhoz, hogy megélj a honlapkészítésből. Meg kell tanulnod az ügyfelekkel bánni, és világosan kell kommunikálnod az értékeid, a versenyelőnyöd, be kell tudni mutatni a portfóliódat. Ma már jó kommunikációs készség nélkül a legtöbb szakmában könnyen lemarad az ember.

A webdesignereknek rengeteg lehetősége van a bemutatkozásra akár nemzetközi környezetben is. A tanfolyamra jelentkezőknek segítünk eligazodni a különböző webdesigner-piacok világában, megmutatjuk az 55 legfontosabb találkozási, bemutatkozási és eladási helyet, ahol kötelező megjelenni. De még ezen is túl megyünk. Minden hallgatónknak személyre szabott, hatékony online marketing stratégiát adunk a kezébe. Mert eladni valamit legalább annyira nehéz, mint létrehozni.

Gyakornoki munka

A tanfolyamokon a kiemelkedő tehetségű, aktív tagoknak gyakornoki lehetőséget is felkínálunk, így élesben próbálhatod ki magad, és mire végzel, lesznek referenciáid, amikre hivatkozhatsz. Fontos megértened azonban, hogy ezzel a lehetőséggel csak azok tudnak élni, akikre valóban lehet számítani, akiknek van idejük és energiájuk a munkához a tanfolyam mellett, hiszen élő projektekről és határidőkről van szó.

Kocsis Kata

programtervező matematikus, webdesign oktató
Kocsis Kata, programtervező matematikus, webdesign oktató

Életem legfantasztikusabb döntése volt a sok kompromisszummal terhelt alkalmazotti lét feladása. Nagyon büszke vagyok négy éve alapított saját cégünkre, ami az én szememben életforma, hivatás, közösség és gyönyörű célok együttese. A Kreatív Webdesign Tanfolyamok nem egyszerűen online tanfolyami termékek a számomra. A szaktudáson, a tapasztalaton túl olyan értékeket is szeretnék közvetíteni, amelyek a mai társadalomban hiánycikknek számítanak. A vizuális kultúra és igényesség fejlesztése, a művészet és az alkotás becsempészése a hétköznapokba, az együttműködésben rejlő erő megtapasztalása azoknak a hallgatóknak is nagyon sokat adhat, akikből végül nem is lesz webdesigner.

Melyik témák érdekelnek a legjobban?

* kötelező mezők



Ezek a témák érdekelnek

Kicsi a bors csomag - Honlaptervezés kisvállalkozásoknak

Az akció keretében a Webdesign Workshop modul mellé a Kicsi a bors honlaptervezés csomag részeként megkapod ajándékba a Felhasználói élmény tervezés modul teljes anyagát. Egyetlen modul árával megegyező összegért 6 havi tudásanyagot kapsz, ha február 15.-ig rendelsz.

A kisvállalkozások igényeire szabva

ÁR: 62.000 Ft + áfa

Minden gyakorlati feladat a saját honlapodra vonatkozik.

Tovább a részletekre ->

Go to top